Snart fredag

Hellå!

Jag brukar inte klaga på min egen situation eller försöker att inte göra det i allafall, men jag måste bara få göra det nu. Det suger ap-piss att ha kryckor. Hatar dem satarna. Jag hatar mitt ben och jag hatar att jag var så klumpig och idiotisk.
Ni som säger "åååh jag vill ha kryckor", tro mig ni vill inte det.

Det är så extremt tråkigt och jobbigt. Att sitta på rasterna och se alla springa omkring i korridorerna. Brottas, springa, hoppa.. Ja allt, jag är så extremt avundsjuk. Jag är verkligen en sån person som måste vara fysisk aktiv hela tiden för att må bra, och jag känner mig ganska deppig. Förhoppningsvis kommer jag bara behöva ha kryckorna en vecka till, men efter det måste jag ta det lugnt och inte belasta. Men nu har det börja uppstå blåmärken kring foten och vaden, så vi måste hålla det under uppsikt. Om det inte försvinner snart måste vi åka in igen till sjukhuset. Det var vad dem sa.
Fuck.
Jag vill bara slänga allt det åt sidan och kunna röra mig som vanligt.
Busschaufförer och folk allmänt alla blir bara så daltiga och tycker synd om mig, och det hatar jag. Jo jag behöver väl hjälp med att bära saker, men jag är inte 3 år.

Jag klarar mig.

Om det bara kunde försvinna skulle allt vara bra. Nu när våren är här vill jag vara ute och springa. SPRINGA.

Skolan i dag var väl som vanligt, jag förstår inte vad folk har emot skolan egentligen. Den är ju rolig och nyttig. Dessutom får man träffa alla kompisar.


My friends! Sajmon and Hanna med H




Städning Eka? :O


Haha, Becca :')


Haha, det är kul hur ni bara posar mitt i allt :D


Bästa Emma spelar gitarr! Kolla på det där smajlet va :D


Elin ritar en kines ;)


Vem är den här smurfen? :O ;)




Hahaha :)


IYIYI Hanna :D


Ellinor frågar chans :$$$$$$$$$




Eka kan du göra en loppa?


<3


Haha, jag lider med Macke...... :3




Becca, kunde inte låta bli att zooma in. Du är för kul!

Men nu ska jag fortsätta göra...ingenting. Gud jag är tragisk just nu. I bland önskar jag att jag Harry Potter, då skulle jag bara rikta trollstaven mot foten och skrika REPARO.

Jag vet, jag är en harry potter nörd.




Kommentarer
Postat av: Philippa

Haha fast det är inte sant dock, du är som in i !!! :D <3

2011-05-05 @ 19:53:47
URL: http://phows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0