Todays

Som ni kanske har märkt så är det något fel på blogg.se just nu, inläggen man skriver och publicerar kommer inte alltid upp. Jag har gjort 4 inlägg sedan "BILDBOMB OF LÖRDAG", men det är ändå bara det som syns?
Det är jobbigt, hoppas det här kommer upp överhuvudtaget :S

Det känns verkligen som detta är sluttampen innan sommarlovet nu, prick en månad! Vännerna åkte till och med och badade och solade i dag, men jag kunde inte följa med! Det suger så HIMLA hårt. Vadsomhelst bara jag kan bli bra nu, då gör jag det!
På fredag åker jag till RIGA med familjen, moster och kusinerna Teo och Matilda, mormor och morfar, och sedan några lite mer avlägsna släktingar. Det ska bli riktigt kul faktiskt! Åker på fredag eftermiddag och kommer tillbaka söndag kväll :) BLIR MKT BILDER DÅ NÄR JAG KOMMER HEM ;)

I dag efter skolan gick jag direkt hem till pappa, där jag möttes av en ÖVERLYCKLIG Micro! Det var så underbart att träffa honom efter en hel vecka, vi som annars är tillsammans varje dag. Det är ganska häftigt, Micro är den levande varelse jag träffar mest och är tillsammans med hela tiden utanför skolan. Jag träffar honom mer än mina föräldrar och kompisar. Det skapar starka band kan jag berätta, starkare än någon kan förstå. Han är inte bara min hund, han är min bästa vän och ständiga följeslagare. Det är otroligt hur snabbt han förlåter.

Jag låg ute på balkongen ett tag och spelade Angry birds på iPaden, sedan kom min kusin hem. Han frågade om jag ville ha skjuts bort till dånviken, vilket jag ville, men då hade jag inte kunnat komma hem :/
Det var också härligt att träffa mina syskon igen, och jag och Emmi gick ut på baksidan och fotade lite natur medans Edwin satte på sig sina jobbarbyxor och "arbetade" i sandlådan.

I morgon blir det ingen karate ( :( :( :( :( ) men under tiden då pappa är där ska jag vara hemma hos mamma och jobba lite mer matte.
Nu står Micro utanför dörren och vill in, så här har ni lite bilder :)


Hamstääär :D


p-r-o


BUMP :D



Bli inte sur på mig Ella ;$


Stackarna, undra vem som hade rödast röv? :)




Fina människor!


;O


Fett snygg :O


HAHAHA


HAHAHA


HAHAHAHHA


Mitt projekt på bilden, än så länge :)




Min Emmi <3










<3






Vem är det här, Byggare Bob? :O :)









Mitt busfrö. Emilia Linneà Nykänen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0