Fet-onsdag

CHA CHA BLOGGEN! Åh finns det något töntigare än den hälsningsfrasen? Jag kopplar ständigt i hop den med otaliga fjortisbloggare, och vill definitivt inte hamna i det facket inte...

Men iallafall, som ni kanske märker på rubriken så har detta varit århundradets fet onsdag. Dagen började med hemkunskap, där vi bakade lussebullar. Riktigt gott, men ack så onyttigt. Ellinor och jag var ett riktigt power-team (och är), och vi gjorde nog absolut de godaste! ;) Såklart blir det massor av bullar över som vi fick spara och ta med till mentorstiden under sista lektionen :) och inte nog med det hade jag en 1,5 liters julmust i skåpet sen i går.... Ouch, jag vet.

I går när jag kom hem satt jag och skrev klart min engelskapresentation, så den är färdig nu. Med en vecka till godo. Ska gå ner och träna på gymmet strax, sen blir det att sitta och kämpa med SO-hemprovet som är tills på tisdag. Ska göra två frågor i dag, och sedan fördela ut det över veckodagarna. Det blir lättast så.. I morgon ska vi btw till gymnasiemässan, vilket ska bli otroligt kul! Ser extremt mycket fram emot det :D

Jag vill också bara säga tack för att du finns till min fina vän Agge, inte för att jag tror att du läser det här, men du är otroligt jobbig, skrytsam, rolig och bara förgyller min vardag! ;) LOVE 2 YOU BRO' ♥

Sen var det ju ett tag sen jag lade upp aktuella bilder, so here u go!






Lussebulls-bakarNA


BÄST


Koncentrerade tjejor!


Jag blev lite extra glad i dag, för bordet hälsade på mig i morse..


Och whiteborden var på bra humör



Och Martin skulle tvunget byta ut min bakgrundsbild (på världens underbaraste Bieber) till detta (snygga?) på honom själv. Big mistake! ;)


Och David lika cool...


...och smexig som alltid!

Ciao banana folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0