Höstlovet är över...

Tjabatjenahallå. Jag måste bara vara världens mest glömska människa. Jag lovade ju er att jag skulle uppdatera, men det har icke blivit av? Jag glömde, that's the answer. I går så åkte mamma bort på kvällen, så Hanna och Erica kom och höll mig sällskap här. Vi lirade CoD i stort sett hela kvällen, och avslutade med en film! The Karate kid! Nyaste verisonen då från 2010 :)

Dem sov då över här över natten, och uppdraget att väcka sömntutorna på morgonen är inte det lättaste. Erica, du är inte så värst farligt svårt att väcka, men Hanna är en annan femma. Känner nog ingen annan människa som är så svår att få upp ur sängen. Och klockan var ändå 1 ;)

Ungefär runt 15.15 hade jag tagit mig hem till pappa, där hela feta stora släkten var. Min lillebror Edwin fyllde 4 år den 3 november. Gud vad tiden går fort.


Det var lite synd att jag bara fick en sån här suddig bild när han bkåste ut ljusen, men han var så snabb!

Under lovet har jag iallafall inte gjort ett piss, och då menar jag verkligen inte ett piss. Jag har bara slappat, sett på tonvis med filmer, spelat, och varit med kompisar. Men är det inte så det ska vara? :) Jag ser faktiskt fram emot skolan i morgon igen. Och det är ju faktiskt inte så värst långt kvar till jullovet!

Men i kväll, ikväll kommer det jag har väntat på!....:



Yes, äntligen! Eftersom det i år hålls på Irland i staden belfast så är det äntligen i rätt tidszon för mig. Jag slipper sitta uppe till typ 4! Det börjar visas på MTV 21.00, 20.00 om du vill ta del av allt på röda mattan. Jag ser mest fram emot att se Selena Gomez och Justin Bieber uppträda, men ni känner ju mig ;)

Jag har varit en riktigt hängiven röstare det här året, dvs. att jag har röstat på dem jag vill ska vinna inom kategorierna. Såhär har jag röstat!:



Som ni ser dominerar ju Justin mina röster, med all rätt ;) Vinner han inte biggest fans, då blir jag uppriktigt förvånad.

Så kolla nu gott folk, det böööörjar nuuu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0