Omöjliga val!

Hallå nattugglor! För ca 10 minuter sedan ställdes jag inför det största dilemmat i hela mitt liv. Nej, de TVÅ största. Jag var inne och röstade inför det internationella PCA, People Choice Awards som kommer hållas i USA i Februari.

Jag röstade inom alla kategorier, och kom sedan fram till dessa...


Jag menar, vilka idioter sätter dessa två AWESOME SERIER SOM JAG BARA ÄLSKAR, EMOT varandra?! Jag satt i säkert 5 minuter och velade och bara tänkte. Men det slutade med att jag röstade på True Blood. Jag älskar er båda, kära serier, men när det kom till kritan </3...


Här blev det ÄNNU svårare. True Blood och The walking dead. HÄR GÅR DET INTE ATT VÄLJA! Men det slutade med att jag röstade på The walking dead efter MYCKET tvekan, eftersom True Blood redan var nominerad till en annan kategori också. Och The walking dead är så obeskrivligt spännande <3

Sen så fanns det ju mindre svåra val, eftersom det är en självklarhet att rösta på Justin Bieber och Beyoncé liksom, två så in i norden duktiga artister. Men det är ju en annan historia!

Men nu blir det att borsta tänderna, bädda ner sig i sängen och se på Never Say Never.

Ciao banana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0