See I never thought that I could walk trough fire

Hej hej allihopa! Har ni det bra? Trots mitt lilla deppinlägg i går mår jag faktiskt bra i dag. Jag har vunnit självinsikt. Jag är jag, och jag är den jag är och tänker inte ändra mig för någon annan. När jag kollar mig i spegeln känner jag bara en sådan otrolig acceptans för mig själv, för den jag är. Och ni ska veta, att jag är jävligt glad att jag är den jag är. Varför sitter vi här i I-länderna och klagar och grubblar på alla våra små bekymmer, när vi har allt ett svältande barn bara kan drömma om?

Ett futtigt problem, mot att oroa sig för att klara av dagen. Vilka paralleller. Jag är glad att jag är jag, och att jag har fått den lott i livet jag har. Sedan ska man alltid hjälpa de i nöd. Men jag måste bara få säga, att jag älskar mig precis som är och tänker inte ändra på mig för någon annan. Jag är den viktigaste personen i mitt eget liv. Jag har insett det. Jag är herren över min egen framtid.

Trots att jag mår oförskämt bra har jag världens träningsnojja, och är kluven. Jag står mitt i ett riktigt dilemma ska ni veta. Jag känner mig sviken, arg och förvirrad på samma gång. Men jag får inte visa mig svag. Endast den starkaste överlever. Utåt sett är jag alltid den glada, den muntra, den skojiga, den positiva. Och det ÄR jag, det är jag. Det är min personlighet och det är mitt... väsen? Men alla har vi våra mörka hemligheter och bekymmer, ellerhur? Vad är människan annars?

Jag fick bara en liten kul idé: Jag ska nog testa mina "måste ha" eller mina "beroenden" just nu :)

1. Justin Bieber- Jag bara älskar hans musik, och honom som artist. Jag blir så otroligt glad när jag hör hans låtar, och jag känner lite..samhörighet med honom just nu när det är extrema och riskabla rykten som cirkulerar kring honom, samtidigt som jag har mina egna bekymmer. Men han uppmanar KONSTANT oss via twitter och instagram, ja you name it, att följa våra drömmar och strunta i dem som försöker dra ner oss. Never say never right? Ja jag erkänner, jag har en BIG CRUSH på Justin Drew Bieber. #Bieberfever. #PURPLENINJAS. #NEVERSAYNEVER. #BELIEBERSGOHARD.


Jag menar titta på honom, hur kan man INTE älska denna människa?

2. Minecraft: Ja jag vet, men jag är fortfarande lika fast, och det är ett underbart spel som man inte kan tröttna på. Jag bara älskar känslan av att spela på en server men roliga, trevliga och snälla människor, och kunna leva ut alla de fantasier man har i huvudet? Att kunna släppa lös fantasin, jag älskar det.





3. Läsa- Jag håller just nu på att läsa andra delen i Eragon-serien, Den Äldste heter boken. Detta är min fjärde omläsning, och jag har nyss fått reda på att den sista delen har kommit ut av alltid lika bokuppdaterade Linnea! (www.boknea.blogspot.com). Ton av cred till henne och hennes awesome blogg! Att leva sig in i bokens värld, det är oslagbart och  finns ingen liknande känsla. Men Eragon serien, det är toppen av lycka!



4. Micro- Ja, behöver jag upprepa hur mycket han betyder för mig. Han är mitt allt, mitt lilla hjärta. Oavsett hur dum och nonchalant jag är, ger han tillbaka kärlek i tusenfalt. Tack för att du finns min älskling, jag älskar dig!





5. Sjunga, spela gitarr och/eller piano- Här behöver jag inte ens säga någonting va? Finns det något bättre uttryckssätt?




Jag märker nu att den här listan skulle kunna fortsätta i evigheter, men jag måste ju begränsa. Här är några saker. Hoppas det här var ett skapligt bra inlägg? Och lämna mer än gärna kommentarer!

Puss på er!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0