Sjukling

Tja tja tja!

Här sitter jag nu, och genomlever den långtråkigaste dagen i historien. Jag är hemma och är sjuk. Jag har ingen snuv-förkylning, däremot har jag en inflammation i kroppen som gör mig extremt trött och febrig. Och halsont såklart. Dessa förbannade höst-sjukdomar.

Jag var hemma i går också, men då var det inte lika farligt. Då hade jag i allafall filmer att se på. Nu är dem slut och jag har sett alla. I går såg jag iallafall avsnitt 1 och 2 av den helt nya serien Grimm, den är ganska bra faktiskt. Varulvar och övernaturligt sådär. Sen så såg jag även Freddy vs. Jason, Faces in the crowd, Eclipse (Den var faktiskt ganska långtråkig) och Mother's day. Riktigt filmmaraton jag vet, men that's the way I like it aha aha.






Den här var riktigt grym, likaså Milla Jovovich i den. Anna (som hon heter i filmen) råkar stöta i hop med en aktiv seriemördare påväg hem från klubben. Hon är den enda som har sett honom, och överlevt. Det är bara ett problem: hon föll och slog i huvudet, och lider nu av Propapognosia, eller ansiktsblindhet. Hon kan inte avgöra skillnaden mellan ansikten. Mördaren kan vara vem som helst i hennes liv, nu när hon inte ens känner igen sina egna vänner.. 9 av 10!


Inte min typ av film men nu har jag iallafall sett den. 3 av 10 möjliga.


Den här var faktiskt väldigt bra och nytänkande. Orkar däremot inte gå in på detaljer. 7,5 av 10 möjliga :)

Nu vet ni lite vad jag har gjort under sjuk-dagen här. Jag har även pluggat hårt till SO läxförhöret som skulle ha varit i dag, men jag var ju sjuk så... :/

I dag har jag kollat på mer film men ingen värd att nämna. Dem var tråkiga båda två. :/

Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: philippa banansplit

MÅSTE DU ALLTID SKRÄMMA UPP DIG SJÄLV MED SKRÄCKISAR?

2011-11-23 @ 15:29:58
URL: http://missnilsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0