Söndagskväll

Tjenixen läsare! Jag känner att i dag har varit en riktigt oproduktiv dag. Det enda jag har accomplished (kom inte på svenskt ord) är att se på film, spela, och ta halvtimmespromenaden från pappa till mamma. Ella gjorde mig sällskap, och det är dagens största bedrift. Fast det är så söndagar ska vara :) helgen har faktiskt varit rolig om jag får säga det själv. Jag kom även att tänka på en grej: i klassen är vi ju A och B grupper, alltså att vi har lite uppdelade lektioner även fast vi är i samma klass. I morgon Måndag kommer jag bara träffa mina vänner i motsatta gruppen på de två rasterna, annars har vi typ bara en gemensam lektion? Jag hoppas att vi byter A och B grupper någon gång innan skolavslutningen, så man får lite omväxling, och chansen att få vara med sina bästa vänner.. Jaja, that's life I guess. Btw, Minecraft rocks. Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0