To give is to force

Hello my dears! Har ni det bra? Jag mår typ toppen nu. Jag har verkligen kommit i gång med hemprovet, inte kommit jättelångt, men jag fördelar ut arbetet över dagarna :) Så nu är jag lite trött. Har pluggat klart för i dag och väntar på att världens trögaste människa, Ella, ska logga in på skype så vi kan ha vårat kvällsprat :)

Gymnasiemässan var verkligen skoj, Erica och jag gick runt tillsammans som två pros. Samtalade med de olika representanterna och sådär. Erica är inne på sam-beteende, medans jag ska gå naturvetenskap eller djur-och natur! Jag kan verkligen inte välja. Jag vill ju bli veterinär, och då är naturvetenskap bättre, men det är helteoretiskt. Men samtidigt vill jag ju ha praktik, jag vill ju hålla på med djur som är min passion här i livet? Men det lutar faktiskt mot franska skolan i stan. Den verkar riktigt bra och mysig! Den ligger högst upp just nu. På gymnasiemässan klappade jag hundar och kollade på lite ödlor och spindlar. Jag älskar verkligen hundar, ödlor och spindlar. Men topp i dag var verkligen att få se och klappa mini-boan. Jag älskar verkligen ormar, det är så otroligt vackra djur!

Såg btw på The grudge när jag kom hem från skolan, kände att jag behövde en liten paus. Har faktiskt inte sett hela ettan, jag har bara sett tvåan. Vilken jävla skitfilm ettan är, förlåt. Men den är riktigt dålig. Det var på gränsen till tråkig? Jag har svårt för de japanska filmerna, och det här var tillochmed den amerikanska re-maken. För långdragen och för dåliga skrämseleffekter. 5/10 möjliga. Medel.


Btw, lilla spökpojken som alltid sitter i trappan: SÅ OTROLIGT SÖT SÅ JAG TRÖR JAG DÖR.



Nu har Ella svarat på mitt skype-samtal, så vi ska snackeli snacka som vanligt! Random stuff u know...

Sen ska jag kolla på mina älskade PewDiePie- videor. CRED TILL DIG BRO. Become a bro, eller subscriba iallafall hans kanal. Han är värd det. Svensk btw. Roligaste människan på nätet, jag svär.







"Hello broos, it's PEEEWDIIIEPIEEEE"

Ciao banana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0