Toppen fredag!

Tjaba tjena hallå! Jag är på väldigt bra humör just nu!

Kom precis hem från ruc med Tania. Hon praktiskt taget SLET mig från Uncharted 2 (vilket är ett grymt spel btw) för att jag skulle hänga med till rönninge ungdoms café. Vi hade det riktigt mysigt!

Jag hade tagit med mig lite filmer, och jag, David, Tania och Linus skulle då se på Resident Evil, och Daniel och Niklas joinade strax innan vi började. Härligt gäng det där, ni är grymma! (och David har världens bästa musiksmak!!)

Vi såg på filmen och fjantade sedan runt lite. Körde Justin Bieber på högsta volym och körde pingis! Det var riktigt kul faktiskt :D

Under skoldagen var vi på söderby skolan där niorna hade fixat ett litet schema till oss alla. Vi körde speeddating och tvekamp i syfte att föra klasserna i de olika skolorna närmare varandra. Det var faktiskt också kulish :D

Mina planer för i morgon är enkla. Jag ska ta en underbar skogspromenad med Micro, och sedan fortsätta spela Uncharted 2. AWESOME SPEL BTW. Och Minecraft såklart, men det behöver jag inte ens säga va? Och CSS. Elias introducerade mig precis för deathrun, vilket är otroligt kul. Så AU REVOIR kära vänner!

Lite coolt är också att i dag var det den 11 november, och november är även den elfte månaden. Och klockan 11:11 var det alltså 11/11-11 11:11. Jag gjorde en önskan, gjorde ni?



Lite failad hoppbild på Emelie, mig och Becka!


Tania, Emelie, Becka, Becca, Verra och jag! Vem hoppar högst? ;)


Ohyeah!


Mina coola killar! (och Agge lite wannabee Batman!)


Notera 11/11-11- 11:11. (och även min OTROLIGT underbara bakgrund!!)


Vad är ett bildinlägg utan Beckas egopics? ;)


Ohooo så grymt! Satt ungefär tre timmar och spelade detta innan Tania kom och drog ut mig. Det är svårt som satan men så otroligt nice att spela på bioduk med surroundljud och vibrato!

Ha det gött och vi hörs! Jag ska nu youtube:a lite!




Kommentarer
Postat av: Bajskooorv

ASSÅ SHIIIIIIIIIIIT ÄLSKAR DIN BLOGG!!! SLUUTAA AAAAAAAAAAAAAAALDRIIIIIIIG BLOGGA!!! aSSÅ WTF KISSIE KAN GÅ O HÄNGA SIG!!! ÄLSKAR DEEEJ!!<3

2011-11-12 @ 13:32:39
Postat av: Baaaaaaaaajskoooooooooorv

ASSÅ SHIIIIIIIIIIIT ÄLSKAR DIN BLOGG!!! SLUUTAA AAAAAAAAAAAAAAALDRIIIIIIIG BLOGGA!!! aSSÅ WTF KISSIE KAN GÅ O HÄNGA SIG!!! ÄLSKAR DEEEJ!!<3

2011-11-12 @ 13:33:22
Postat av: BAAJSKOOOOOORV

ASSÅ SHIIIIIIIIIIIT ÄLSKAR DIN BLOGG!!! SLUUTAA AAAAAAAAAAAAAAALDRIIIIIIIG BLOGGA!!! aSSÅ WTF KISSIE KAN GÅ O HÄNGA SIG!!! ÄLSKAR DEEEJ!!<3

2011-11-12 @ 13:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0