Cause I had a bad day...

Hej hej gott folk. Har ni det bra? Bra för er, för den här dagen har bara varit helt värdelös.

Det känns bara som många har varit arroganta mot mig i dag, och jag känner att jag inte orkar med vissa. (Vissa, ja vad mogen jag är.) Jag är arg på folk, om dem förstår inte ens när jag nonchalerar, eller överhuvudtaget varför. Jag vet att nonchalera inte är det bästa sättet, men jag orkar bara inte med folk. I bland undrar jag ens varför jag har släppt in dem i mitt liv.

Ja ungefär det humöret är jag på.

Elias är tydligen hemma hos mamma och är sjuk, så det blir inget matteplugg med henne i dag. Provet är på onsdag så jag ska hem till henne i morgon och repetera. :) Så i dag ska jag bara ta det lugnt, läsa lite ur min älskade Eragon bok. (Världens bästa). Och umgås lite med min kusin som är här och passar mina småsyskon. Hon hade med sig nybakta bullar och kakor, som vi satt och fikade på för ett tag sen :)

Förresten har jag nu gjort mina första lilla publicerade cover. Den är i och för sig bara 30 sekunder lång, men det är en start. Jag funderar på att göra cover på hela låten. Och sänk ljudet på datorn om ni ska se, för det är inte toppen kvalité :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0