FINALLY DONE

Just nu är jag lycklig. Jag blev precis klar med de obligatoriska 290 instuderingsfrågorna på trafikskolans hemsida. Så nu kan jag börja med delproven! WIHOOO SÄGER JAG :D

Så det är precis vad jag har ägnat hela min eftermiddag åt! Nu ska jag bara läsa igenom NO pappret om värmepumpar och värmeväxlare tills i morgon, men det bör redan sitta som en smäck så att :) Plugg plugg plugg, vad går livet ut på egentligen, haha? ;)

Så det är pretty much it jag har gjort i dag, och i morgon är det ju sista jäkla dagen innan höstlovet! L Y C K A. Och på söndag har jag uppkörningen med moppe, spännande spännande :D HA DET GÖTT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0