Finally, I can see you crystal clear

Tjaba labala polarN! Jag känner mig på lite bättre humör nu, har varit ute på en promenad med min kusin och hundarna, och så har dessutom pappa och Linnea kommit hem nu från Tyskland. So it's back to black, (i det här fallet to the normal).

Jag behöver lite hjälp av er läsare, det är nämligen så att jag ska fixa frillan här vilken vecka som helst, men jag vet inte vad jag ska göra. Jag vill inte klippa av längden på håret. Bara aningen kanske för att klippa upp. Jag funderar starkt på en snyggt klippt lugg som slutar strax över ögonen. Inte en sån där ful potta, utan en snygg en!

Så här ser jag ut just nu, bara rätt och slätt:



kanske klippa till en lugg som liknar dessa:





Förstår ni stuket då? Vad tycker ni, är det för vågat eller inte? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0