Fridluftsliv

God eftermiddag på er! Där lät jag verkligen artig :)

Nu sitter jag bänkad framför datorn, men inte så länge till. Om en halvtimme ska vi gå 600 meter till min farbror, och fira min minsta lilla kusin Wilmer som fyller 3 år i dag! ♥

Jag kom nyss hem efter att ha varit ute på en och en halv timmes promenad med min lilla vovve i skogen. Jag älskar verkligen att vistas i skogen nu på hösten ensam med Micro. Det är så lugnt och fridfullt med mycket vackra färger. Han sprang lös i skogen hela tiden, vi lekte lite och kastade pinne. :) Många som skulle se mig i skogen med min hund skulle nog kanske tycka att jag var lite konstig, för jag går och pratar med honom nästan hela tiden :) Efter ungefär halva promenaden satte vi oss på en sten och vilade lite, bara lyssnade på naturens ljud. Hur underbart låter inte det?

I kväll ska jag och Emma hem till Agge och hålla honom sällskap medans hans föräldrar är i väg och han är barnvakt. Det ska bli roligt roligt faktiskt :)

Hoppas ni får en toppen lördag!

(här är lite bilder från i dag!)

















Sannaste ordspråket- "Hunden är människans bästa vän."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0