HAPPY HALLOWEEN


BU!

Blev ni rädda? Nej jag visste väl det. Det mest tragiska är att det här är den läskigaste masken jag faktiskt äger, och den tog jag ur brorsans Kalle anka tidning som kom för typ tre dagar sedan. Runt årstiden halloween önskar jag faktiskt att jag bodde i USA, för där är det verkligen en stor grej. Man klär verkligen ut sig (inte för att alla klär ut sig till något läskigt) men det är ändå principen. Omgivningen är alltid läskigt utsmyckad, och folk bara älskar att skrämma livet ur varandra. Där skulle jag passa in. Jag känner verkligen behov av att göra något riktigt läskigt nu på halloween. Men mitt förslag att gå till det övergivna torpet på natten och berätta spökhistorier blev totalratat. Alltså totaldissat. Det var synd. :( Och den enda vän jag har som faktiskt tycker om att göra liknande våghalsiga saker kan av en anledning inte på kvällarna, så där flög mina planer på en läskig halloween ner i diket, i leran..

Jag menar, vem gillar INTE att bli skrämd? Känna adrenalinet pumpa i kroppen? Det är därför jag älskar skräckfilmer, jag gillar spänning. Men skräckfilmerna blev jag immun mot i 8 årsåldern, så inte ens det är läskigt. Jag är ju bara helt osannolik. Oj då, det där lät ju friskt.

Jag är inte riktigt säker på mina planer för i kväll, mina vänner vill vara inne och se på en komedi eller action(?) på självaste Halloween(!?) och det är jag inte så taggad på. Det är ju Halloween hallå?! ;) Jag vill vara ute och hitta på något!

Hittills idag har jag bara läst lite och duschat min hund och gett honom en riktig storshamponering. Det behövdes verkligen för han STANK. Jag ägnade även en och en halvtimme efter det till att föna och borsta honom torr, så nu ser han ut som ett moln. Alltså stor och fluffig. Phew. Äntligen färdig.

Jag ska snart börja packa mina grejer och gå hem till mamma, för vi gör ju veckobyte nu. Vi hörs senare!



Hoppas ni får en riktigt läskig Halloween!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0