Lär känna mig

Snodde idén från min bestie www.erican.webblogg.se :)

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD:

Saknat något:
Yes..
Ångrat något: Mycket, ni skulle bara veta.
Ljugit: Nej, faktiskt inte.
Känt dig sämst? Åhh nej
Gråtit: Bara till ett par filmer och till en enstaka tvreklam
Skrattat: ALOT!
Varit sjuk: Nope!
Varit utomlands: Nope, men i augusti.
Kramat någon: KRAMKALAS

KÄNSLOR:
Gråter du ofta: Nästan aldrig

Skrattar du ofta: Så mycket som möjligt
Hur känner du dig just nu?: Lite smått stressad, jag borde läsa NO i stället för att göra dethär.
Hur har du mått på senaste tiden? Upp och nedgångar, men lycklig större delen av tiden.
Har du funderat på självmord: Aldrig, never ever.
Blir du lätt kär: Nej, det skulle jag inte säga :P
Tror du på ett föralltid: Absolut.
Sårad av kärleken: Njaaa.. Vet inte vad jag ska svara.
Ska en kille vara söt eller het: Ingetdera. En kille ska vara vacker i mina ögon.
Ska en kille vara blond eller brunett? Spelar absolut ingen roll.

UTSEENDET PÅ DIG:
Brunett eller blondin?
Brunett
Ögonfärg: Gröna.
Långt eller kort hår? Långt
Långa naglar? Nej, aldrig haft xP
Sminkar du dig? Aldrig! Natural is the shit.
Favoritfärg? JAG ♥GRÖN

25 FÅGOR OM DIG SJÄLV

Röker du? Aldrig i livet.
Skolkar du? Nej!
Gör du frukosten själv? Nej min betjänt gör det.
Har du suttit i rätten? åhnej
Har du slagit ner någon? Yesbox..
Snusar du? Nej!
Har du varit på strippklubb? nej!
Vad gör du när du blöder näsblod? Trycker upp papper i näsan. Duuh som om jag dricker upp det liksom? :P
När grät du senast? Kommer inte ens i håg. Måste ha varit till filmen Charlie St.Cloud.
Vem kan du prata om allt med? Mina fina vänner.
Har du solglasögon? Duuh?
Vad heter den hårspray du använder?
Använder inte hårspray
Vilken färg har du på tröjan du har på dig? Puderrosa
Känner du någon som heter Niklas? Yeah
Har du bärbar data? Ofc
Vad tänker du på just nu? Att jag borde börja med NO:n..
Är du blyg? Inte alls faktiskt!
Har du string på dig just nu? Sorry to brake it for you, men nej :P
Vem gillar du? Alla mina underbara vänner!

VAD FÖREDRAR DU PÅ DET MOTSATTA KÖNET ?

Mage,ben eller armar?
Det spelar absolut ingen roll?
Bruna,blå eller gröna ögon? Spelar heller ingen roll, men jag tycker blå och gröna är fint.
Långt eller kort hår? Som Erica sa: Inte snaggat och inte tjejlångt.
Charmig eller rolig? Båda är viktigt!
Hur stor betydelse har kläderna? Lite stil är väl alltid kul ;P
Gillar du någon just nu från det motsatta könet? Ja, min vän? Duuh.
Gillar någon annan dig just nu? Jag tror inte det nej :) 

ANTINGEN ELLER

Kallt eller varmt? KALLT.

Blått eller rött? RED
Regn eller snö? Snö såklart!
Ull eller bomull? Eeeh nödvändig fråga? x)
Rosor eller tusensköna? ? Rosor!
Vår eller höst? VÅR. Min födelsedag nivet ;)
Historia eller vetenskap? Vetenskap ftw!
Matte eller engelska? Jag älskar engelska..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0