Sovdags

God natt alla kära läsare :) jag känner mig faktiskt underligt taggad inför morgondagen? Jag kan inte vänta på att få träffa mina kära vänner! Anledningar att vara glad just nu: 1. JB's Mistletoe låt kom ut i dag (den är grym) och ligger redan etta på iTunes i Sverige, och fyra i världen! Klättrar stadigt uppåt! #BELIEBERSGOHARD?! 2. Underbaraste Hanna och jag ska spela efterlängtade "Amnesia" nästa helg! 3. Nu i helgen börjar min körskola! 4. Jag har stenkoll på läxorna! 5. Jag är nöjd över mig själv 6. Jag har världens underbaraste vänner!! Som min finaste vän Erica skrev på sin blogg: "När livet ger dig 100 anledningar att vara ledsen, visa livet att du har 1000 anledningar att le." fet länk till min fina vän! www.erican.webblogg.se (länken kanske failar för detta är en mobilbloggning). God natt ni alla underbara människor därute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0