Tell everybody I'm on my way, and I'm loving every step I take

Hello dears! Jag fick plötsligt en sån otroligt stor lust att se på björnbröder. Ni vet filmen? Jag är fortfarande helt förälskad i Coda, ni vet den lilla björnen? Det är en sån mysig film, som jag kommer i håg att jag alltid grät till när jag var mindre, haha :)



I allafall, hittills har den här veckan varit helt underbar faktiskt. Alla har varit väldigt trevliga, och allmänt positiva och jag har fått höra en hel del positivt från andra om mig själv. Det gör mig så glad, det blir som en adrenalinkick eller något! L Y C K A. Sen känner jag nog att jag själv har varit en glädjespridare, och i slutet av förra veckan tog jag itu med en del bekymmer som legat och gnagt ett tag. Så jag känner mig lättad, och så är det ju lov nästa vecka. KAN DET BLI FUCKING BÄTTRE?!

Förra helgen var jag ju på trafikskolan lördag och söndag. På lördagen 07.30- 16.00 och på söndagen 07.30-14.00. Så det var två långa dagar med teori och två timmars körning på lördagen. Moppekörning var riktigt kul?! Det hade jag inte trott. Jag kom dit och hade aldrig suttit på en moppe, men det underlättade att jag faktiskt kan köra cross, fyrhjuling och cykla. Det var inte så komplicerat. Jag har en hel del hemprov som jag håller på med nu lite utspritt under veckodagarna som ska vara klara tills nu på söndag, då jag har uppkörning med moppe i trafik. Från 10.00-19.00. Ska bli... minst sagt intressant :)

På halloween känner jag dessutom för att göra någonting riktigt jäkla läskigt. Typ gå till något extremt creepy ställe och kanske berätta spökhistorier? Något åt det hållet i allafall, någon som är på? untz untz.

Förresten så pratade jag nu precis med pappa i telefon, och glasögonen har levererats. Woho. Jag vet inet riktigt vad jag ska tycka. Jag tycker personligen att jag ser ut som en jubelidiot i dem. Men vad ska man göra? Jag ska ha dem till skolan i morgon, så det ska bli kul att se allas reaktioner. Om ni är snälla kan jag kanske lägga upp en bild när jag har på mig dem när pappa kommer hem?

Mina planer för nu och ikväll är att plugga plugga plugga plugga. Jag har franska, SO och moppeprov att göra så jag ska sätta igång. Men först ska ni få a BILDBOMB!


Min underbara lilla älskling :)


Snygga brudarna nr 1


Elin är otroligt stolt över sin ketchupkonst!


Hanna och Tania smider onda planer...


Meet Jingles, the deformed cat!


Mobilfreaket Emelie!


Mrs. Piggy!


Tanias verk. Vem annars?


#instagram


Jag uppochner :D


Hanna uppochner :D Vi är så random :')


Nils karlsson pyssling(?!)


Tania och jag gjorde i dag världens godaste soppa.. Nästan iaf


Och lite scooones sådär. Dem var skitgoda!


Ellinors enhörningsbajs!


Ja lite dålig kvalité, men det är trots allt Tania som är fotografen ;)


Två fina grisar :D


Erik schteeker!


Elins....äuhmm (fina?) ckokladbollsdegsdrake!


Och vi hade inget pärlsocker Elin och jsg, så mina chokladbollar blev såhär fina... :/


Världens bästa Agge!


Annas mentorsgrupp (fy på er hörni!)


Och Helenes bitches. We are THE SHIT


Haha, och jag blev lite överrasskad av Hanna, the paparazzi!


Det var lite pics det, ha en toppen great kväll!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0