Är det redan onsdag?

Fullt seriöst, är det bara jag som tycker att den här veckan har gått onaturligt snabbt? Det känns som om måndag och tisdag har svischat förbi i ilfart. Var tog dagarna vägen?

I dag har det varit en... annorlunda dag i skolan. Men jag är jättenöjd med hur det slutade. Sen i dag så var det någon speciell hitta-en-kompis-till-balen-dagen eller något. För alla fick panik och skulle fråga varandra, för att man inte skulle bli utanför. Det känns ganska nice, sådär riktigt skönt och avslappnat att alla bara frågar varandra utan förbehåll. Lite pinsamt blir det ju alltid, men att vår klass känner varandra så bra att man bara kan fråga :)

Efter skolan gick jag ut på en 40 minuterspromenad med Tania och Micro, vovven behövde det verkligen. Nu blir det till att städa rummet, kolla upp lite mer nogrannt vad vi har i läxa i veckan, och sedan kanske se klart på Percy Jackson. Få i ordning allt helt enkelt. :)


I allafall, jag kör lite dagens..:



Glädje: Jag har nu bestämt mig för att läsa om Percy Jackson böckerna fast på engelska- nu kvarstår bara problemet att hitta böckerna att köpa.

Tråkighet: Jag tror att jag kanske har lyckats vira in mig själv i ett "socialt-spel", med så hårt rep att det inte går att klippa av.

Stress: Jag känner att jag verkligen inte har koll på läxor.

Paranoia: Kommer jag HINNA?!



Tog inga bilder idag, så det blir lite bildlöst....

Nu ska jag gå och få i ordning på mitt liv, ciao!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0