Du vet att...

du är nörd när du:

- Tar en 40 minuters promenad kl 20:30 på kvällen för att komma hem till din andra förälder för att kunna spela den nya uppdateringen på Minecraft.

- Du klarar inte att att sälja Indiana Jones, Starwars och Harry Potter- spelen även fast du klarat dem 10 000 gånger.

- Du sträckpluggar 4 timmar.

Vänta lite, det är ju visst jag!

Senaste veckan har jag haft så stört mycket att göra med läxor, träningar, måsten och prioriteringar. Och på min fritid valde jag att göra andra saker än blogga. Men here I am now!

Jag har varit på IKEA med cafét, varit på ruc och haft roligt, tränat karate och fått världens träningsvärk och spelat Wordfeud.  ( Som är mitt nya beroende btw.) 

Nu på kvällen har jag bara suttit och pluggat, faktiskt sammanfattat allt om första världskriget. Anledningarna, under kriget och följderna. Så nu behöver jag inte plugga på annat än min egna snyggt upplagda text :) I feel good ;)

Så här har ni lite random bilder från dem senaste  två veckorna!




Glada Cheyor på Ikea!


Jag var taggad!


Fast tjejerna slappade hellre! ;)


åt och lagade lite mat....


Softade och hade det nice! ( I ♥ IKEA)


Elin var entusiastisk över bordstabletterna ;)


Smileys!


Becka somnade (:


Åt vaniljmunk, det var mums!


Och David tog lite ego-pics!


Och efteråt gick jag, Mimmi, Elin och Becka till Heron City och käkade glass på McDonalds! Det var mysigt och vi satt och snackade :D


Hade kul på rasterna :)


Jag, Hanna och Eka åkte till Tumba och handlade :D


(Började) körde Risk på ruc :)


Emma och jag (:



Och hängde med Nils såklart! Vad annars duuuh?

Det var pretty much det, för er som ville veta! Hörs!




 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0