En såndär rubrik

Hejsan svejsan :) It's friday, nice huh?

Jag känner mig helt sådär extremt lugn, ni vet när man har alla läxor gjorda och inga nya som ligger och trycker på, veckan har gått bra och det är fredag efter skolan. Med hela helgen framför en!

På fredagar har vi bara tre olika ämnen, och vi slutar 13.50. Hur skönt är inte det?! Nu sitter jag bara här och chillar lite vid skrivbordet, och jag ska vara hemma hos Tania till kl 5 där vi ska käka pizza och se på film :) Det blir som ett slags litet födelsedagsfirande för henne som fyller på på söndag. Vi måste tyvärr gå hem runt halv åtta för att hon får gäster, men det funkar ändå :) ryktet säger att vi ska utsätta en annan person för våldgästning. *host* ;)

I morgon ska jag ha ett par som sover över hemma hos mig också (återigen) ska vi då köpa pizza eller kebab och se på film och mysa! Det blir S-J-U-K-T nice :D Och sen kommer vi ju säkert se nån töntkomedi också, för att rehabilitera mina stackars fegisvänner från skräckfilmerna ;)

På söndag ska jag hem till pappa för att fira min lillesyrra som fyller två år. Två år? Hur sjukt är inte det att lilla Emmi är två år redan? Då kommer ett liten del av stora bästa släkten, roligt värre! Sen så blir det nog att jag sover där också, så jag kan spela lite Minecraft. Oh håå vilka storslagna planer jag har!


Btw, dagens lite pinsamma.. Varje dag när jag går hem från skolan ensam kommer jag på mig själv med att le. Och inte ett sånt där oskyldigt litet smile: utan ett stort fånigt lyckligt leende. Och alla bilar bara måste ju lägga märke till en ensam tjej som går och ler helt ensam. För ingen anledning, och jag ser antagligen ut som en stor idiot. Vet ni varför? Jag känner att det skulle vara lättare att skriva det på engelska. Ni vet, det låter coolare. Jag är inte helt egotrippad, men det är så det är.

"I can't help smiling thinking of how awesome I've been during the day."

Yepp, helt och hållet sanning. Herregud, nu låter jag som värsta självupptagna besserwissern.

Iallafall, här är lite piiiics!

 
Ekis och Ellis! Vi fick i uppgift att gå till Villa Talliden på gympan och ta en bild som bevis, höhö ;P


Hösten eeeer heeer :)







Emelie, världens mest taggade målis (:


Emelie och Verra- det kallas att fånga ögonblicket ;)


Och söta Becca är såklart alltid lika fotogenisk! :)


Tania @ rasten :)


Sångfåglarna ;)


Ph och Julia, alltid lika anti-att-bli-fotade-av-elina :/ ;)


Och Macke, alltid lika engagerad ;D


Är man bra på att fota eller är man bra på att fota?






Träffade även en ny vän. Berta heter hon och jobbar som supermodell. Stört snygg va?!


Och var bara tvungen att ta ett foto på detta. Alla killar+ Nea och Emelie stod och diskuterade vid kartan hur många mil långt Sverige är.. Mina små töntar! ♥


Becka tog lite egopics, snyggingen!


Och jag hittade det här gamla fotot på Ericas telefon, som är ett foto ur en gammal skolkatalog. ( Agge du måste förlåta mig för detta), men så uuuunderbaaart söööt! Lilla lilla miiiniii! ♥


Schnyggaste Nooris! ♥ ( www.ellinorsmith.blogg.se )


Och den här är ganska suddig och otydlig (snapshot) bild på mig i går. En hoppbild helt enkelt!

Snodd från www.erican.webblogg.se :D

Ha en underbar fredag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0