It's monday, monday...

Hej hej allihopa (: hur har ni det denna soliga/molniga måndag?

I morse när jag steg upp var jag faktiskt ovanligt pigg, trots att det är måndag, fuktigt ute och trots att jag somnade runt tre på morgonen.

Och även fast jag duschade på morgonen hann jag se på nästan ett helt avsnitt av True blood till frukosten, för att sedan även hinna ta 08.03 bussen. Är inte det snabbt och bra jobbat? :)

Wordfeud är btw den nya drogen, alla kör det. Mot varandra. Det är faktiskt kul, men ganska svårt. Vem trodde att dagens ungdomar skulle roa sig med att spela virtuellt alfapet? Sedan när jag satt vid bordet i bildsalen med klassen så tänkte jag: dem här människorna har jag gått med i 10 år, och nästa sommar slutar vi skolan och kommer inte ses så ofta. Om ens aldrig igen vissa? Gud vad sorligt! Jag tycker faktiskt om varenda en, på sitt egna vis. Gud, emo tankar.

Men iallafall, nu ska jag checka in lite på youtube och sedan läsa lite mer historia, har ju prov på Första världskriget i morgon. Men det ska nog gå bra. Känner att allt sitter. (:

Dagens.....:

Outfit:


Lite slappt klädd sådär. Jeans// Bik Bok och stickad tröja likaså.


Det vänstra halsbandet. Army-style//Ur & penn


Och håret uppsatt i en vanlig slapp/löshängande fläta :)

Dagens...:



Besvikelse:  Jag skulle hem till mamma så jag fick inte sällskap hem från skolan. Jag kommer hem bara för att upptäcka att Minecraft 1.8 inte kommit ut än :C Ingen vill chatta på wordfeud, och alla är väldigt tröga på att spela. :C I-landsproblem

Dagens...:


Lycka: Att upptäcka att vi knappt har några läxor, att jag har fritid över. Att bara kunna slappa, och prata med dig.

Det var pretty much det (:


Kommentarer
Postat av: erica

sv. hahahhaha ledsen polarn, men han är redan min!

2011-09-12 @ 19:29:48
URL: http://erican.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Gotta' get down on monday, monday!

2011-09-13 @ 15:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0