Överensstämmande talesätt

" Om killar är från mars och tjejer i från venus, då lever jag nog på Menus: någonstans mittemellan."

Så sant. Jag tycker verkligen att tjejer komplicerar allt, medans killar är så rättfram och ärliga med varandra? Vem fan bryr sig om jag råkar ha samma tröja som dig den där dagen, eller råkade säga det där lilla om dig? Ingen, och det gör inte världen till ett bättre ställe heller.

Jag förstår inte hälften av tjejernas signaler och dolda konversationer, då förstår jag mig bättre på killarna. Så enkla, simpla och rättfram.

Så GO KILLAR.





Det jag skrev nu är inte utlöst av någon speciell händelse, det är bara en jämförelse som jag alltid gjort liksom :)P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0