So sick... bokstavligen

Tjena allihopa! Bra? Hoppas det, för jag mår då inte så bra. Gick hem runt halv ett från skolan pågrund av feber och förkylning. Så jag har inte så mycket att berätta känner jag...

När jag kom hem så satte jag mig direkt framför datorn för att gå in på youtube, och då ser jag ju det: 1.8 är ute. Minecraft 1.8, den stora uppdateringen jag har väntat i månader på! Det är lycka...

Nu så har jag faktiskt bara legat i sängen och sett på True blood. Har precis varit uppe och ätit, så nu ska jag bädda ner mig och se på "The ring." Vilken skam att jag av alla människor inte har sett den klassikern ju! Skräckfilmernas drottning ;) 

Såg även att pappa har köpt en kartong (nej jag skojar inte), en kartong med Marabou chokladkakor. Så nu när man är sjuk kan man ju faktiskt unna sig. Choklad+film <3





Nu ska jag bara ha det myyysigt.!

Jag kommer att skriva en liten recension om vad jag tyckte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0