Måndag igen då :)

♥Hallå mockaflojj :)

Jag måste bara få dela med mig av helt onödig fakta som inte kommer göra era liv bättre på något sätt eller vis. Den här låten har fastnat på mitt huvud, och just nu känner jag för att spela robot unicorn attack.



" ALWAAAYS I WANNA BEE WITH YOU AND MAKE BELIEVE WITH YOU AND LIVE IN HARMONY HARMONY OOH LOOVE!"

I allafall, min helg har varit jeeetebraa. I fredags var vi hemma hos Tania och firade lite för hon fyllde år (grattis finaste ♥).

I lördags hade jag lite smått filmkväll hemma också med Emma, Nor, Eka, Ella och Hanna. Vi såg bara lite töntiga filmer, bla. Friends with benefits. Inte min typ av film men man måste ju kunna variera antar jag. Men jag är iallafall glad att vi såg Cirque de freak: vampire's assistant. Den är grym och blir aldrig dålig :)

Vi käkade lite pizza och såg på film, sedan så gick dem flesta hem runt tolv men Hanna och Ella stannade kvar och sov över. var en riktigt mysig kväll. Hanna, jag och Ella stannade uppe sent och spelade spel, och snackade lite allmänt samtidigt som vi drack te :)

I söndags så fyllde också min finaste lillasyster Emmi två år, så hela släkten kom och firade. I slutet stannade bara en del av släkten kvar, och vi åkte till heron city och käkade middag på amazonas :) Love it!

I går, måndag, var vi på rödstuhage och tävlade mot dem andra klasserna i vår skola inom fridrott. Jag gillar faktiskt den dagen, den är ganska slapp och sen så är det ju bara kul att sporta. Sista året i vår skola, och vår klass förlorade :/ :)

Men höjdpunkten, i dag tisdag, måste ändå ha varit att få dissikera fårhjärtan. Jag tycker faktiskt det är väldigt intressant, och jag har ju inte problem med blod eller inälvor alls. Alla har det, what's the big deal? Nu efter skoldagen är jag väldigt trött, sitter bara vid datorn och har ätit (keso och banan= duktigt :) ) Faktiskt riktigt gott, ni borde testa. Väldigt nyttigt också!

I kväll blir det karate, och innan dess ska jag gå på promenad med micro. Vad som händer nu det vet jag inte, bara slappa? :)


Sötaste Hanna!










Finaste bulldoggen hanna? ;)


Mumma mumma fårhjärta. Är jag jättekonstig som säger att det ser gott ut?


Taggade tjejer inför dissektion!


Finaste Philippa!



Själv var jag så glad att jag körde på- peddo-mördar-potatis-smajlet


Och Ellinor ( www.ellinorsmith.blogg.se ) körde på sadface :C

Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0