(Detta inlägg skulle ha kommit upp förra Söndagen)

(Det nyskrivna inlägget som skrevs i dag söndagen den 11-09-2011 21:33 är det under detta)

Hej allihopa, kul söndag? Jag kan då inte säga detsamma. Jag har suttit och skrivit på min bokrecension och övat, och vet ni vad? Som vanligt blev den mycket längre än minimumet. Bered er på 7-8 minuters bokredovisning, oh yeah. Jo tre roliga saker hände faktiskt: Jag var ute på promenad med Tania och Nor, ute på en andra promenad med min kusin och sedan gav min faster mig en fet ica kasse med nya kläder! Dert är inte så illa :)

I morgon blir det ju skola igen, och efter den ska jag åka inlines med Tania, åka hem till mamma ochn plugga :)

Det har hänt lite saker under helgen nu som jag undviker att ta upp på bloggen, därav varför jag inte har bloggat. Jag har haft mycket att tänka på: läxor, tråkiga händelser... Ja, tråkigheter.

Ni kan få se lite bilder från min helg i morgon, men nu tills vidare får ni nöja er med att se vad det var för kläder jag handlade i fredags :)


Uno stickad poncho för 299:- :)


Och två jeansleggings för 99 kr st. Dessa svarta och ett par bruna :)

Nu ska jag i allafall läsa igenom min skrivna bokrecension en sista gång för i kväll, bye bye :)



Kommentarer
Postat av: erica

sv: hahha nej den är ju göllig! och rolig! :D <3

2011-09-12 @ 15:40:35
URL: http://erican.webblogg.se/
Postat av: SOFIA

Hoppas du haft en fin start på veckan! KRAM

2011-09-12 @ 17:38:19
URL: http://bysofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0