With my head above the clouds

Hallå gubbar (:

Är det bara jag som tycker det är otroligt svårt att börja skriva ett inlägg? Man vet inte vilken mening man ska börja med eller säga.. Höhö.

Men nu är jag hemma i allafall, jag måste säga att skolan flöt på riktigt bra och snabbt. Roligt som vanligt :D I bland så misstänker jag att jag är den enda personen på jorden, eller i allafall i skolan som tycker det. Är det ovanligt att hoppa upp ur sängen när klockan ringer och ha tankar som "En ny härlig dag!" och/ eller "Undrar vad för roligt som inträffar i dag?". Är det bara jag? Aja, jag antar att man kommer längst på positivitet C:

SO provet gick faktiskt oförskämt bra, jag hoppas verkligen att jag får MVG! Annars blir jag lite besviken, men vad finns det att göra?

Efter skolan nu hann jag bara komma hem precis och släppa ut Micro på baksidan, för att sedan gå ner till Tania. Vi hoppade studsmatta och jag tog ett par bilder till min fotoläxa :) Sedan satt vi bara ner och snackade. Jag säger det här väldigt sällan, men tack Tania för att du är min vän

I kvällish blir det karatish (undrar hur det kommer gå med all träningsvärk jag har sedan förra träningen?!). Är inte så suuupertaggad just nu. Jag har massor av tankar som flyger omkring i huvudet. Ett plus, vi har nästan inga läxor!












Ni vet när man håller kameran konstigt och råkar trycka på fotoknappen? Det här är ett sånt kort...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0