"Gotta change my answering machine...

....now when I'm alone, cause right now it says that we, can't come to the phone." So sick - Neyo, en låt som verkligen fastnat på mitt huvud, och suttit där i snart två månader.

I allafall: hej kära försummade blogg! Jullovet sniglar sig verkligen framåt, och jag är så in i norden uttråkad. Men ikväll ska jag faktiskt gå på bio med Erica & Ella, så det ska bli kul. Äntligen händer någonting va! Det ska bli skönt att skolan kommer i gång igen snart. Då blir det uppdatering som vanligt med bilder!

Jag har faktiskt gjort en kul sak under lovet, och det var för tre (?) dagar sedan tror jag. Jag och min kära kusin Jessica tog initiativet och åkte kommunalt in till stan med min lillebror Edwin, och gick på Aquaria. Ni vet, aquaria vattenmuseét med alla fiskar och hajar? Det tyckte han var jättecoolt. Även fast det vsr hundrade gången jag var där, är det lika roligt som alla andra gånger. Fast det var mindre än jag kom i håg det. Sedan tog vi spårvagnen tillbaka till innerstan och käkade på McDONALDS, och tittade lite på tomtarna i NK husets skyltfönster. Kul idée det där med tomtarna.

Nej förresten, jag kom ju på att jag har varit inne i stan med Erica och Nooris också, det var ju kul förstås! Och i går var jag med mamma i huddinge och köpte nya träningskläder+ skor, och en assnygg topp. Jag har ganska mycket nya kläder nu efter lovet! Dessutom börjar jag ju träna på Flex gym nu också :) Det är pretty much it jag har gjort under jullovet, och nyårsafton spenderades hos mina kusiner i vällingby, som varje år. Mysigt mysigt.








Här är pappa och Elias som bär vår fyrverkeri-låda. Pappa ska alltid vara värst med störts raketer. Den höll på och sprutade i väg stora och många raketer under 5 hela minuter. Ingen överdrift.


Finaste bilden jag fick.... iPhone kamera i mörkret= sämst.


Såg den här jättegamla bilden inne på min kusin Natalies rum, det är hon och jag på bilden. Haha vad söta vi var då! Det var när vi firade jul i Thailand år 2006 :D


Här är sötaste lillebror på tåget!

Jag känner btw att det är dags att ändra design nu, jag gillar den här jätte mycket, och all cred till www.erican.webblogg.se , men jag känner bara att det är dags. Eftersom jag inte har photoshop, kommer designen inte bli i lika hög kvalité :/

Ha det gött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0