Ny design

Hej babes! Hur har ni det? Jag har det väldigt oförskämt bra och är taggad som satan inför nya skoldagen i morgon. Första skoldagen efter tre veckors jullov :D

Jag har bara tagit det lugnt under hela ledigheten och gjort det jag själv vill, även om det har betytt att jag har haft väldigt tråkigt emellanåt. Men nu blir det ingen vila, för nu börjar min sista termin i nian på Nytorpsskolan. Melankoliskt faktiskt :/ Fast det ska så¨klart bli jättekul att träffa alla vänner i skolan nu efter tre veckors separation! Jag saknar min bästa Hanna, som har varit i Thailand under lovet och som jag då inte har kunnat träffa! Jag ska överrösa henne med kärlek när hon kommer tillbaka :)

Jag har gjort en ny design och den ska funka, men jag vet inte om ni ser? För jag har fixat och "installerat" den så att säga, men jag ser den inte när jag går in på min iPhone, då ser jag bara den gamla? Please tell me vad ni ser! Om det nu är så att ni ser min nya, rosa design, så kanske ni undrar var menyn är? Det är så att den har hoppat ner till längst ner i högra hörnet, längst ner på sidan. (Om ni scrollar). Där kan den få vara, jag orkar inte riktigt bry mig :)

Eftersom jag börjar i morgon ska jag försöka ta bilder, och uppdateringen blir som vanligt!


Min fínaste sötaste Måzart :)






Min kusin Robin och hans flickvän Sarah (som förövrigt bor grannar med mig) är påväg till kenneln just nu för att hämta denna lilla underbara valp! Det är en West Highland White Terrier, och hon ska heta Franklin! Jag vet, det är riktigt coolt, speciellt eftersom hon är tik :) Det är Franklin som är till höger däruppe. Jag blev jätteglad när dem berättade nyheten, och jag kan inte vänta på att få springa över och gosa och leka med vovven. :D

Over & out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0