?siht daer uoy nac

Hello boyz and girlz. Gaah här sitter jag i sängen med världens jäkla träningsvärk på insidan av låren. Den där benpressen var inte nådig kan man säga.
I dag was just an ordinary day in school. Lektioner, lektioner och lektioner. Inget speciellt. Men påväg hem från skolan stötte jag på Jessica. Hon skulle snart åka och vaccinera sig, så jag bestämde mig för att följa med! Vi åkte först förbi Mommo en sväng och fikade, sen så bar det av till vaccinationen i Skärholmen. Lyllo Jessica ska åka till Thailand en månad. Svinigt orättvist. Jaja, men hon har lovat att ta mycket bilder!
Efter vaccinationen slutade det ändå med att vi gick runt och shoppade istället (?) haha. As usual. Vi garvade åt våra konstiga interna skämt och bara hade det bra. Det var mysigt faktiskt. Även fast jag inte hade några pengar med mig, mental-shoppade jag och lade till otaliga plagg till min måste-köpa-lista.
På vägen hem stannade vi förbi Mommo igen, för hon hade stickat klart min underbara Pippi-tröja (som jag för övrigt ska ha i morgon). Den är så underbar, och jag förstår inte för allt i världen hur man kan vara så duktig på att sticka? Sen att hon gjorde den på precis en vecka, är inte det a-mazing?
Väl hemma igen bestämde vi oss för att låta Micro möta Sigge för första gången (Sigge är min kusins nya hund). Han träffar Xacco (min kusins andra hund) regelbundet hela tiden, för dem kommer väldigt bra överens, men jag trodde faktiskt inte att det skulle gå så bra med Micro och Sigge. Aldrig i hela mitt mitt liv har jag varit med om att Micro accepterat den andre utan skäll eller morr. Micro gick bara fram till Sigge och nosade och började leka. Det är som ett mirakel skickat från ovan. Fatta att Jessica och jag vart paffa.
I allafall, nu ska jag vara lite busig och inte sova, och se på "Let me in" istället för att sova. Eller iallafall TILLS jag somnar.
HÖRS!
Vill ni ha Denne stilige pojkes nummer är det bara att höra av sig, (skämt åsido)
Den här glassen suktade mig något extermt i skärholmen, men I had no moneyyyy...
Min fina tröja! Det sjuka är att den ser så köpt ut" Du äe grym mommo, älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0