Societydrama

Hellooo folks. Hare' ni de gött nu ela?
Förlåt, det blev lite förortsslang på det där. Men sån är inte jag nej. Back to normal svenska.
Ni kanske undrar över rubriken, och då kan jag berätta att ni kan få fortsätta undra. Societydrama är en ganska passande titel på vad som pågår i min omgivning nu iallafall. Men nog om det.
Det är faktiskt helt otroligt hur långsamt den här dagen har flutit förbi. Mina dagar brukar aldrig gå såhär långsamt. Det var näst intill olidligt. Typ. Jag känner verkligen inte för att skriva någonting just nu.
Dagens "att se fram emot" är: 1. Ska gå på bio med min finaste kusin Jessica på fredag. 2. På måndag gör jag moppeprovet, och när jag klarar det direkt (vilket jag förmodligen kommer göra) så får jag mitt freakin körkort! Som jag har längtat! ♥
Klämmer in en liten sommarbild i slutet av detta inlägg. Som utfyllnad liksom. Tro det eller ej, men denna bild togs sommaren 2010 på utö. Närmare två år sedan.
Åh herregud, sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0