That's my baby, that's that's my baby

Tja.....ba tjena hallå människor! Hur har ni det denna sena söndagskväll? Hoppas ni sover, för det gör i allafall inte jag. Varför är det alltid så att man aldrig kan somna en bra tid när det är söndag och skola dagen efter? Whatever.....
I dag vaknade jag upp hemma hos mamma, men jag bestämde mig för tidigt veckobyte, istället för att gå hem till mamma först i morgon för att sedan gå hem till pappa, gick jag hem till pappa direkt i dag istället. Smart va? När jag anlände  till min käre fader så traskade jag direkt över till min kusin Robin (där nörden satt och spelade mw3), så jag och Sarah satt i soffan med en underbar hundvalp, drack Chailatte och småpratade. Mysigt mysigt faktiskt! Gick även ut på promenad med min andre käre kusin Jessica nu på kvällskvisten.
Förresten, pappa hämtade mig från mamma med moi nya moppebil! Så underbart snygg måste jag bara få säga! Fick provköra för andra gången, på vägen hem och runt i området, så jäääkla coolt alltså! Känslan att få sitta bakom ratten på ett så pass omfattande fordon är så underbar. Kommer även övningsköra i morgon, men ska göra slutgiltiga teoriprovet i början av februari, så dååå får jag mitt körkort direkt. WOOP WOOP LÄNGTAN @ IT'S CLIMAX!
I helgen var jag med mina älskade vänner Elin B, Ella och Erica :D Vi var hemma hos Elin och spelade Cluedo. Det var mysigt faktiskt, men Cluedo:T slutade bara med att vi satt och hysteriskt lekte med gubbarna som Barbiedockor eller actionman xD Åh humor.
Man bara måste ju älska faktumet att den är röd, med detaljer som det vita taket och vita ränderna. Det får den att se lite sportig ut. My baby! <3
Sötaste Elin!
Finaste Ella!
Och min käraste Erica ville inte vara med på bild, så att.. detta blev ett Erica-löst inlägg!

God natt, och over & out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0