Time flies by when you're having fun

Jag stör mig så himla mycket på att varenda helg verkar gå lika snabbt som man knäpper med fingrarna. Fy alltså. Jag längtar olidligt till sommaren!
Den här helgen har varit helt underbar faktiskt, det enda jag har gjort är att vara med mina vänner och pluggat. Hade man raderat plugget så hade den vart första-klassig... Men iallafall, inget mer klageri nu.
I fredags så var jag med Emma och Agge, vi käkade på pizzerian och sen drog vi hem till bästaste Agge och kollade film. Ni är så underbart mongo mina vänner ♥ I lördags.... Jo i lördags hängde jag bara lite med min kusin Robin och hans flickvän Sarah, gick ut med hundarna och sådär, Micro och jag var även hemma hos Mommo där jag fikade på hennes nybakade bullar. Jag har nog världens bästa farmor jag... På kvällen kom drog Hanna och jag ned till konsum, och sen hem till mig. Vi fick sällskap av Erica och vi körde mw3 & Amnesia, vilka fegisar till vänner jag har ;) (Jag pwnade förövrigt på mw3, men det behöver ni inte säga till dem för då blir dem bara ledsna ;) ;o)
I dag, söndag alltså, var jag och Tania ute på en skogs/promenad på isen vid dånviken. Det var hur mysigt som helst. Det enda som hördes i den kompakta tystnaden var våra röster, medan tjocka snöflingor sakta singlade ned mot marken och lade sig på orörd snö. Underbart.
Nu måste jag börja skriva det absolut sista på min bilduppgift, så just nu är min känsla TPL. Men jag gör det som måste göras.
Finaste Emmis @ the Pizzeria! :D
Haha alltså förlåt Agge... Men har ni någonsin sett en så söt liten sak? :')
Jag var inte avundsjuk alls...neeeej neeeej
Fat cupcake kid @ the couch :D
BullarNA ♥
Kärlek <3
Taggade tjejer!
Micro och Tania <3
pluggdags nu, bajz bajz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0