Torsdag- snart helg

Alltså shiiiiit vad jag längtar till helgen alltså! Vill ha ledigt nu. Fast det känns ändå som den här veckan har gått snabbt.
What to say what to say about den här dagen då? På grund av magont så kunde jag inte vara med på gympan i dag, så jag och Rebecka fick i uppgift att gå på promenad och komma tillbaka till lunchen, så vi gick den där promenaden, sen drog vi hem till mig och stuvade i hop en kladdkakesmet som vi satt och smaskade på samtidigt som vi snackade. Spontant, impulsivt och kul :D Becka, du är en sån himla skön människa, måste bara få säga det!
I slutet av dagen hade vi NO från 12.50- 14.30, och det är så himla roligt när man verkligen förstår allting in i minsta detalj. Det var jag i dag, i dag hade jag flyt helt enkelt. I kväll blir det karateträning, men just nu så måste jag börja plugga. Ska skriva en bra bit på bild-uppsatsen i dag hade jag planerat. Kul? Nej, såklart inte. Wish me luck!
Simon och David är siamesiska tvillingar :D
Erik alltså.... Jag dööör :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0