You're a little late, I'm already torn

Om ni undrar över de lite konstiga rubrikerna på engelska i bland, så är det så att jag bara älskar att skriva ett citat ur en låt som fastnat på mitt huvud. Dem passar i bland inte alls till innehållet i inläggen, men whatever!
(Har också märkt att jag börjat använda "whatever" lite väl mycket... Men whatever! ;) )
Ville bara säga att jag kommer uppdatera lite längre i morgon, för just nu har jag inte tid och jag har inte haft tid de senaste dagarna! Så vi höres :)
I brist på annat får ni en liten "duckface" bild.



Kommentarer
Postat av: erica

det sa du... i förra inlägget med... liar liar pants on fire

2012-01-30 @ 17:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0